VEELGESTELDE VRAGEN - LoisLorinde.nl
28840
page-template-default,page,page-id-28840,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

VEELGESTELDE VRAGEN


Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling heb je het recht om je bestelling terug te sturen, mits het product nog nieuw en ongebruikt is. Stuur een mail naar shop@loislorinde.nl met je bestelnummer en reden van retour, daarna ontvang je de retourinstructies. Kosten van retourzending zijn op eigen rekening van de klant. Binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending word het koopbedrag op je rekening teruggestort.


Hoe duur is het verzenden?
De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland. Woon je buiten Nederland en wil je graag iets bestellen? Stuur dan even een mailtje naar shop@loislorinde.nl met wat je wilt bestellen en in welk land je woont. Houdt er rekening mee dat er dan extra verzendkosten bij komen kijken.

Heb ik garantie op mijn bestelling?
Ja. Als een product niet functioneert volgens de omschrijving, stuur dan een bericht naar shop@loislorinde.nl. Lois Lorinde is echter niet aansprakelijk wanneer een pakket beschadigd of zoek raakt tijdens verzending via Post NL. Is dit het geval? Stuur dan ook even een mailtje naar shop@loislorinde.nl en dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Maak je alle producten echt zelf?
Ja. Alle illustraties en beschilderingen die je in de webshop ziet zijn door mij ontworpen en getekend. Meer details kan je vinden in de beschrijving van het product.